Wednesday 5 June 2013

Stador week

Assalamualaikum...
Sekarang ni tengah study week.Padahal kalau cakap seharian aku sebut SEKARANG=LA(bahasa kedah).Saja buat nerd sikit kat blog.Study week yang tak macam study week.Aku rasa study week kali ni la yang paling teruk.Orang kata lagi bertambah semester,kena lagi skor.Tapi kalau gini la caranya,jenuh nak menjawab dengan Fak Dolah nanti.Sebut “Fak” nampak sopan sikit...gittewww :’D

Dalam hati “emm..esok la study.awal lagi”.Tup tup esok dah Khamis..adoii..oowhh.Salam Israk Mikraj..:) Bukan tak study langsung tapi rasa macam study tak berkualiti ja.Ada jadual study tersadai kat dinding tu.Tapi tak follow pon.Jangan bagitau Anwar Ibrahim sebab dia tak tau apa-apa tentang jadual study aku.huhu

Time study week ni semua malas..nak bangun malas,nak mandi malas sampai kan nak suap nasik dalam mulut pon malas.eerrr Rambut hampir-hampir nak jadi macam Oprah.

Kroohhh3

Tak sabar nak balik sebabbbbb....nak makan laksa.haha..motif nak balik sebenarnya bukan nak sangat dok rumah.Kat rumah kawan-kawan semua dah kerja,cuti tak sama,jaga anak.Aku yang masih bujang ni kerja tido bangun tido bangun.

Dah lama mak aku tak kejut aku bangun.Sambil goncang-goncang badan.Aku macam nak kena heart attack bila mak kejut.huhu Adik-adik bangun awal.Yang bongsu paling awal.Sebab nak tengok kartun.Padahal dan tingkatan 3 pon tengok lagi Ben10.Sedap aku mengumpat dia padahal aku yang 21 ni tengok Barbie.Kadang-kadang konfius..aku ni 21 ka 12?

Semestinya akan ada yang membidas “Hang tu kalau cakap umur 12 taon pon orang percaya”.Kalau aku naga,dah lama aku sembur api kat muka orang yang cakap sedemikian.Biar hitam hangit lu punya muka.haha
Ok lah.Bosan aku pon dah dimuntahkan kat sini.Niteesss 




No comments:

Post a Comment