Thursday 14 February 2013

Wanita.. insha Allah


Rahim hanya ada satu
Tiada ganti 
Maka..jagalah sebaiknya...

Tiada siapa memahami sakit senggugut 
kecuali wanita
Tiada siapa memahami sakit mengandung
kecuali wanita
Tiada siapa memahami sakit bersalin,normal atau ceaser
kecuali wanita
Even dalam proses pecah dara pun,tiada siapa yang tahu sakitnya pecah dara
kecuali wanita///

~taken from FB * ~_~

Sangat setuju dengan kata-kata sedemikian sebab aku sendiri mengalami ayat kedua tu T.T
Tak da yang lebih diharapkan dari dikurniakan seseorang yang dapat cuba menghayati dan menghargai wanita melalui kesakitan2 tu...


Bayangkan rahim yang kecik lagi sempit tu mengembang
Dan ni bila menstruation....errhhhh
Dan semestinya aku jadi macam ni :

Tak da yang lebih menyakitkan bagi aku selain sakit ni setakat  ni la.... 
Lepas ja aku google2 sikit aku jumpa doa ni...

nak kena praktis slalu...untung aku beli madu kat farmasi hari tu...

jadi prmpuan yang baik ye mak long... :)

   
Guide me please...


only for Mr.Right

No comments:

Post a Comment