Friday 22 February 2013

Aku tak mintak

Assalamualaikum


Sekarang ni ialah masanya aku sangat bosan.Aku nak tulis 1 puisi yang aku cipta.Idea ni aku dapat masa tengah jadi ayam golek atas katil...Baca tau...


Aku tidak meminta hang untuk sukakan aku
Aku tidak meminta hang untuk tunggu aku
Aku tidak meminta hang untuk melihat gambar2 aku 
Aku tidak meminta hang untuk belikan apa-apa kat aku

TAPI

Aku meminta hang untuk mendengar keluhan aku
Aku meminta hang untuk bersabar dengan kebodohan sikap aku
Aku meminta hang untuk menghargai aku dengan cara tersendiri
Aku meminta hang untuk cuba menceriakan aku

Sedap jugak puisi aku.Kenapa dulu aku tak hamek Ijazah Sarjana Muda Sastera ja?Puisi pulak berloghat utara...huhu

Mood aku 2 3 hari ni kadang okay kadang tak ok..why ar?Lambat lagi rasanya untuk .............. tapi aku dah emosi semacam.Dan aku jadi sedih bila dengar lagu wali band (Salam Rindu).Tiap-tiap malam sebelum aku pejam mata aku bukak lagu tu.Setiap kali bukak,eh terkuar air mata pulak...Apa yang aku fikirkan ya?Entah !!!!!!! Aku share lirik lagu tu kat sini ..sat nak google..Tak kuasa aku nak taip lirik lagu yang berjela tu..


Ku bertanya pada malam
Ku bertanya pada bintang
Sedang apa kau duhai sayangku

Di sini angin menyampaikan
Salammu salam sayang
Salam sejuta cinta dan rindu

Sabar sabar sabarlah sayangku
Semua ini kan cepat berlalu

Reff:
Sebutlah namaku di setiap nafasmu
Ku kan datang kepadamu sayang
Panggil panggil aku segenap rasamu
Dan rasakan aku membelaimu

Pejamkanlah matamu
Dan kau tenangkan hatimu
Dan kau rasakan aku memelukmu

Sabar sabar sabarlah sayangku
Semua ini kan cepat berlalu

Back to Reff:
Sebutlah namaku di setiap nafasmu
Ku ‘kan datang kepadamu sayang
Panggil panggil aku segenap rasamu
Dan rasakan aku membelaimu

Aku sedih kat part yang aku highlight tu..huk3 Dan akhirnya lagu blog aku pun bertukar !

Nampak cam aku bahgia erk?Padahal ;'(

Tu ja,,adios...~

1 comment: