Sunday 19 May 2013

Babak menyentuh hati


Assalamualaikum

Tak tau macam mana nak describekan perasaan ni kat sesapa puns....Sepanjang mana-mana aku kenal sesapa yang aku rasa istimewa pada hati aku,sebolehnya aku nak orang tu senyummmm saja dengan apa aku buat.huhu tapi aku pun manusia.Mustahil untuk aku melakukan yang memuaskan hati sepanjang masa..

Dulunya....aku pernah mematahkan hati seorang yang aku kira sangat tulus mengenal aku.T__T how are you now? Tak mungkin jumpa lagi.I am sorry.Mungkin karma tu dah terkena pada aku balik.hmm

Kalau boleh putar masa aku nak kembali pada tarikh 6 April dengan 1 Mei 2013.Hari yang sangat menyenangkan hati. :) Aku berharap waktu 30 minit tu berjalan lambat tapi mustahil jugak nak hentikan waktu pada masa tu...Selepas tamat 30 minit tu,maknanya tamatlah segalanya. :) aku tengah feeling gilos dengar lagu jiwang ni :'(

Apa kena la dengan aku sejak dua menjak ni ?

Hmm

Sabar na husna...

Sabar na... :))

No comments:

Post a Comment