Saturday 9 March 2013

Clean lagi clear


Assalamualaikum..Salam pagi ahad.:)

1st entry for March.Malasnya aku nak taip sejak beberapa ketika ni.Aktiviti harian diisi dengan tidurrrr memanjang time petang-petang.Pakej bonus pulak kalau cuaca redup-redup.Huuhh..memang best la.(Konfem orang cakap pemalas betol la budak ni).

Aku dengan kawan da beli da rice cooker.Ajaibnya rice cooker tu boleh masak macam-macam.Aku baru ja taw kecanggihan tersebut.huhu Dah lebih kurang 4 jenis masakan kami cuba..Spaggeti,sup ayam,sotong masak kunyit dan kobis goreng telur.Nasi goreng pun da pernah masak.Semuanya menjadi.Tapi nak goreng tu payah la sikit dek kerana rupa periuk yang seakan-akan kopiah tu T.T







Sup ayam.


Aku dah terlajak pulak.Padahal nak cerita benda lain.Testimoni yang aku maksudkan ialah pencuci muka.Tak tau la baru keluar atau dah lama.Clean and clear deep pore action cleanser !

Berjaya kawal minyak kat hidung(gambar hanis zalika ! )


new model ! haha tq meow
Lepas guna ni muka terasa ringan bak kapas! Haha Kadang-kadang aku rasa macam semua pencuci muka sama ja.Sebelum ni aku guna Olay yang macam cream pencuci tapi dia jenis tak berbuih.Meluat pulak aku rasa bila cuci muka takda buih-buih ni sebab rasa macam abnormal.T__T
Alhamdullilah sejak sekolah lagi aku jarang sangat nak dikurniakan jerawat walaupun tension macam nak hentak-hentak kaki kat dinding.Erkk..tapi sekali dia naik,habis mencucuk-cucuk dalam hidung..Sakitnya Ya Rabbi...........Aku kalau tension sangat naik taik lalat.Tak da pun lalat mai berak kat muka aku.Hisshhh...Aku teringin nak beli Hadalabo nie..Ada sapa-sapa pernah guna tak?

                                  

Dengan Arbutin semulajadi..
Tapi sampai skng tak terbeli lagi.Masih tak dapat sponsor duit nak beli.........anyone?

                            HADOLABO(click me)


Kenapa tak gemuk kat tangan ka siku ka? Kenapa mesti gemuk kat muka ??(kesan makan nasik banyak)



Thanks for reading...adiosssssss........selamat berhujung minggu <3








4 comments:

  1. wa husna hadalabo tu mahal larh...aritu jumpa kat the mines section dasio kat situ sume brgan jepun

    ReplyDelete
  2. Ajib....tu la pasal..sebab tu kami buat entry ni untuk mohon sponsor..haha !

    ReplyDelete
  3. aku pun masak kat bilik jugak...nasi goreng terbaik lahhh..haha.sapa ckp rice cooker xblh jd multicooker?? haha

    ReplyDelete
  4. Kak, pencuci muka tu berapa ringgit 100g?
    #Btw, kucing tu comel >.<''

    ReplyDelete