Wednesday 19 December 2012

Something in my heart

Assalamualaikum.Hai...cakap sorang2 lagi.Tajuk :Tak Berapa Nak Ketahuan
Dah tak tau nak bagi tajuk apa.Tak tau nak taip apa.Aku taip ikut sedap aku ja arh.Weehuu

Ni ada benda aku nak luah,muntah,jeritkan disini.Kemarin aku sakit kepala.Rasa macam nak demam.Dahi panas gak dan segala bagai simptom.Aku pun dah penat balik kelas,aku ambek keputusan nak lena lepas aku puas online.Huhu dan lagi online baq hang !!! Mengantuk sangat2 sampai aku tersengguk time kelas Ternakan.Diringkaskan,aku pun lena.Sedap lena ada bantal strawberry beli kat Cameron hari tu.Waka waka ei ei.. !! Aku pun lena..................................
Tak lama pas tu,roomate aku yang gila Korea ni balik !!! Kepulangan dia bagai igauan ngeri kat aku.Aku tak sedaq dia balik tapi aku mula hidu kepulangan dia lepas dia buka lagu kuat2.Pesyen pa tak tau.Bukan dia tak nmpak aku dok tidoq.Lain la kalau aku ni halimunan ataupun aku besaq kuman.Mang logik kalau tak nmpak.Dia buka macam orang nak berpesta.Geram sangat.Azan punya kuat.Dia bukan nak pause kan dulu lagu tu.So,aku bangun.Aku merepek macam2.Tapi mcm dia tak dengar.Telinga dia kebal kot.Lantak dia.
Then,disebabkan ada macam dinding kayu penghalang aku ngan dia,aku ambek bakul baju aku,aku p hentak2 kat dinding tu.."Gedegummm !!" 2 kali.Pastu dia slow kan lagu.hahaha dia taw dah kot aku meluat yg amat lagu mcm tu.
Lepas tu,dia kuatkan balik sikit demi sikit.Aku keluaq hempas pintu tapi da pesan siap2 kat kwan yg sorang ni jangan terkejut.Haaaa puas gak hati aku !!Aku tak tahan manusia macam tu.Dah la hari-hari kalau orang bersiap..sapu bedak n pa2 ja.mesti duk usya pelik !!! Nak aku make up bagi ka? Aku buat make over sampai jadi opera Cina baru taw.Maaf la kalau yg membaca ni rasa cm aku ni jahat sangat.Tapiiiii..................sebelum nak fikir mcm tu,baik mai ganti tempat aku kat sini lu k.... :)
Malas da nak taip pasai dia ni...bikin panas kepala.Hahaahaha

Ada satu yang mengejutkan hari tu...cLassmate aku yang sama umo ngan aku bakal kahwin cuti sem bulan 1 ni...terkejut sgt.Padahal org len suma dah tau.Aku ngan kwn sorang lg ja tak tau.Cissssss....nmpk sgt km x amek tau hal owg.kekeke TAHNIAH..sedikit jeles di situ.Best la.Sekurang-kurangnya ada tempat mengadu nanti.Tempat mengadu yang HALAL,yang akan membawa ke syurga..

like !!
                 
so sweet !!! :)
                             
nak macam ni.keekek
 Best kan ? Macam penuh dengan redha ALLAH...Tak da buat benda bukan2 :)
 Ramai gak budak sekolah aku dulu kawin awal..dah jodoh depa.Macam bahagia lak tu.
  Aku rasa kalau ada orang mau kat aku,nak ja aku kawin terus.Bhahahahahahahaha Sapa baca mesti gelak.Tapi nak menggalas tanggungjawab tu bukan senang.Aku dah kenalpasti lelaki jenis mana aku suka....*macam pa lagi..! Awat gatai sangat ka?*
HALLOOOOO ...ni bukan masalah gatai..Ni perasaan aku.Zaman2 gatai dah berlalu.Dan tak da sorang laki pun aku berkenan zaman sekolah yang betul2 aku berkenan yang amat2 sangat.Yang ada bagi aku,mengecewakan dan pembohong belaka.Hanya tau menguji dan aku benci itu.  : |                                        

Aku mengharapkan seseorang yang...(Sila buat checklist) ahhaah :


  • Caring -> aku perlukan yang tak panas baran,ambik berat dan menatang aku bagai minyak yang penuh kih3
  • Pandai baca Quran->Selalu lepas solat maghrib aku baca Quran.Aku tak mau jumpa laki yang nak baca Quran setahun sekali pun payah.Bila aku dah kawin,aku nak baca sama-sama.Sumpah aku suka...
  • Bertanggungjawab -> Pandai urus macam2 hal,tak lepas tangan
  • Boleh buat aku gelak ->Aku tak suka ar jenis yang wat lawak tapi aku tak faham.Aku suka lawak yang direct tak sakitkan hati
  • Pandai masak sikit2+ serba sikit kerja dapur-> jenuh la kalau pmpuan ja keja basuh pinggan.Kalau pandai masak nasik,bancuh air pun dah ok. :)
  • Kemas -> Aku geram ya kalau tengok laki lunggok kain pelekat lepas tu esok pakai balik.Aku selalu perati adik aku yang 18 tahun mcm tu.Apa best ka pakai ken pelekat lunggok ?Aku pernah pegang.Kain tu rasa cm sejuk2.Sebab tu suka kot ? HAHAHA
  • Pandai menghargai -> Aku jenis yang malas nak wat orang yang aku suka sakit hati.Aku akan cuba wat apa2 yg so sweet gitu bg aku untuk orang tersebut selagi yg mmpu.Pengalaman yg dulu..aku selalu bagi hadia.Tapi....dia x bagi apa-apa pun kat aku.Kot2 r nak buat kenangan.Sedih sangat...Bukan mengharap tapi ntah......lama2 aku pun naik jemu.SALAHKAH AKU???Aku cepat jemu kalau jenis tak sensitif perasaan aku !!! 
  • Pelindung -> Macam lam filem kalau ada owg kacau pmpuan,ada laki tu jd mcm Superman ! I like.Aku tak mau yang jenis penakut.Tak pasai aku yang terancam.
  • Memenuhi keperluan aku -> Duit makan,belanja aku penting.Juga barang2 dalam peti sejukdan dapur..
  • Rupa -> Asalkan yang mampu buat aku senyum dan tak menakutkan...hihi
                                         

  

someone can take good care of me.Like ayah :)
And I promise will make you happy too !!!
                                    
Okay...tu ja kot.Selamat berehat !

No comments:

Post a Comment